Söndag

Allt känns sadär typiskt just nu!
- För ett tag sen pajjade min kamera, blixten bara slutade fungera helt plötsligt. Den gar dock fortfarande att ta kort med i dagsljus osv, men det känns trist att inte kunna ta nagra kort när man t.ex gar ut/är pa konserter.
- I förra veckan kom killen som vi hyr den här lägenheten av, hit och hämtade sin tvättmaskin. Sa nu är vi utan tvättmaskin, da var egen tvättmaskin blev stulen i somras när den stod i Martis kompis källare.
- Ooooooch häromdagen la min mobil av. Det var väl iof väntat, jag var rätt förvanad att den klarade sa mkt misshandel under 2 (?) ar . När jag har varit full har jag tappat den i golvet 573959 ganger, kastat den i väggar sa delar har flygit hit och dit, spillt öl & jäger pa den osv..
Men anyways, typiskt att allt maste hända pa en gang.
Nu är det alltsa en ny kamera, en tvättmaskin och en ny mobil som star pa inköpslistan . NAJS!


Nu ska jag jobba. Uppdaterar senare idag igen!
Och Happy Valentines Day till er alla, hoppas ni har en mysig dag!

xo Malin


Btw, tack för alla tips ang ryggvärken! :D
Jag vet att träning är det allra bästa, och det är nat jag verkligen far sätta igang med igen. Jag brukar ta dagliga promenader och styrketräna nagra ganger i veckan, och da har jag inga som helst problem med ryggen, men nu har jag inte styrketränat/promenerat sen i höstas, och det känns verkligen i kroppen. Min rygg är helt kass! Det är dock bättre nu än det var för nagra dagar sen, men jag har fortfarande lite värk. Far verkligen styra upp det här med träningen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0