forts. fran helgen


Här kommer fler bilder fran helgen!

Söndag
Vaknade upp SEX pa eftermiddagen, helt shockade över att vi sovit sa länge och missat en hel dag med superfint väder (för en gangs skull, de första dagarna var det skitväder och svinkallt!), sa vi skyndade oss iväg till Alexanderplatz, där vi akte upp i TV-tornet. Vilken upplevelse! Tog varsin öl/vin där i baren :) Efter det akte vi till White Trash Fast Food, där vi hade bokat bord till kl 22, och käkade maaaassa gott tills vi nästan sprängdes, och drack öl & goda drinkar! Sen akte vi hem och slocknade rätt tidigt .



Måndag
Vaknade relativt tidigt, och spenderade nästan hela dagen i Friedrichshain - gick i butiker, drack jordgubbsöl, träffade Nora 2 ggr när hon promenerade hunden och drack drinkar pa en uteservering tills vi var lite runda under fötterna :D sen begav vi oss hem, köpte med oss pizza pa vägen, och förfestade lite innan vi mötte upp Stephan och Robin och drog pa Alkaline Trios spelning pa SO36 . Mitt under spelningen var Ida & Daniel tvungna att dra till sitt tåg hem till Stockholm :( Efter dom dragit kändes det sa tomt, att jag och Marti fortsatte dricka öööl . Efter spelningen hamnade vi pa Franken, där Alkaline Trio plötsligt dök upp. Kvällen slutade med att jag, Marti och Robin skrek på, och nästan hamnade i stoort bråk med, Alkaline Trios roadie - som var en jävla idiot och började mucka helt oprovocerat med Marti . Och Alkaline Trio och massa andra människor gick emellan och försökte lugna ner stämningen. haha.




Sviiiiiiiiinkul helg! Jag,Marti,Ida och Daniel hade svinkul tillsammans! KOM TILLBAKA SNART!

Nu blir det nyktert och hälsosamt ett tag framöver, min kropp behöver det haha. Sen kommer Carro tillbaka i slutet av juni oxa.... da lär det ju bli hårt festande igen, eller va säger du Carro? ;D <3


Kommentarer
Postat av: Carro räkan

Självklart!! iiih!! <3

2010-05-21 @ 21:46:35
Postat av: Anonym

Vad jag älskar dig och dina kläder. Du gör min dag! Hade man kanske kunnat få några sminktips? Ser ju att du gör underbara "smokey-eyes". Vilket jag själv har problem med.



Så skulle uppskatta några tips!



Keep on rockin'!

2010-05-23 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0