Jackass 3D premiär


Förra måndagen (en vecka sen) var det premiär för Jackass 3D film här i Berlin, och min pojkväns band Frontkick spelade pa efterfesten pa White Trash. Johnny Knoxville och Bam Margera var där, men jag lyckades ju inte se en skymt av nagon av dom (kanske för att jag mest var intresserad av ölen och hängde i baren? haha. sag iaf programledaren fran tyska mtv, pepp?), medan typ alla andra träffade/såg dom. David, trummisen i Frontkick, stod och rökte med Bam utanför t.ex. Typiskt mig att totalt missa.

Anyways, det var en kul kväll med massa kul folk !

Utanför White Trash!


Frontkick!


fyllegänget.. jag, en amerikansk tjej, Eli, Anne och Fabio.


den amerikanska tjejen, Fabio, Anne och jag!


Pepp!


Och halva kvällen höll vi pa med stearin fran ljusen... hällde det pa varann, kastade pa varann.. ja, fraga mig inte varför. Här har jag iaf stearin över hela armen typ, och Fabio gör.. nanting?


Kommentarer
Postat av: Mary Raven

Fan vad coolt att resa och spela i Berlin! Hur var Jackass 3D då? :-)

2010-11-02 @ 09:44:56
URL: http://maryraven.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi sag faktiskt aldrig filmen, premiären var pa ett ställe och efterfesten pa ett annat.. men maste se den snarast! :D

2010-11-02 @ 13:20:00
Postat av: Anonym

du borde lägga upp en video eller något och visa hur du sminar dig så sotig under ögonen ! Skiiiiitsnyggt !

2010-11-04 @ 16:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0