Backstage Fashionshow och efter bilder


Lite fler bilder backstage fran min fashionshow :)


Carolina sminkar till Julia, Linn väntar ;D


Anna fixar håret pa Mel innan visningen!

Alltsa, tack som faaaan till Carolina och Anna som fixade make up och hår!! Dom stressade som fan med det innan visningen, och det blev sa jävla grymt och bra!! Vet inte vad jag skulle gjort utan dom <3


hela gänget igen!! Tack som fan till alla girls <3<3


Det satt postrar överallt!


Jag stressar ner efter modevisningen med en stor öl (massa stora öl rättare sagt...nam) och kollar pa Dirty Penny!


Mel och Ines efter showen!<3


Carro fixade till sminket!


Dirty Penny spelade efter showen! Dom var ett stort stöd under fashionshowen och efteråt! Dom ropade till och med upp oss pa scen under sista showen, sa där stod vi och ..öh.. rockade loss! haha :D


Amanda, Gabi, 2 av killarna fran Dirty Penny och Linn ! Efter showen och spelningen.


Marti DJade och vi lekte med rökmaskinen typ 80% av kvällen!


En kille hade däckat, Carro spexade!


jag och Carro <3

fler bilder kommer! :D

Pics by: Mel Riot and Anne Fiedler (and myself)

Kommentarer
Postat av: Carro

åååeeh! bilder! <3

2010-10-05 @ 14:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0