Veckan...


Så, här kommer lite bilder fran veckan som varit ! Amanda, Caroline och Carolina kom hit förra lördagen och stannade till i torsdags.


Anne, Carolina, Caroline och Amanda - påväg till Walltown Rumble pa lördagen (18/9)!


jag, Caroline, Carolina och Amanda vid Kottbusser Tor.


Frontkick spelade <3 (vi missade nästan hela spelningen pga strul med gästlistan, GRRRRRRRR irriterande)


spelade gjorde även Demented Are Go (med Köfte fran Mad Sin pa trummor!)...


... och saklart Mad Sin! Bland annat. Var massa band och massa folk. Kul kväll!


Hela tjejgänget i soffan pa Walltown Rumble!



Fullaaaa!


En kväll drack vi drinkar (swimmingpool!) pa den indiska restaurangen Shanti <3


Vi hann även med sightseeing! Drack öl vid Alexanderplatz till exempel...


Jag, Amanda och Carro vid Alexanderplatz


Vi var även vid den sönderbombade kyrkan sen andra världskriget, Gedächtniskirche.



Gedächtniskirche
.


jag och Amanda vid kyrkan


En utekväll pa Franken hann vi med oxa!


Massor av öl blev det! Och punktanten, Jenny, var med pa ett hörn oxa..


och sa käkade vi pa den bästa pizzerian - Oregano! Ligger 5 min gangväg fran vår lägenhet, pa oranienstraße, och är BÄST att käka när man är full. mmm!

Bilder fran modevisningen osv kommer! :D

xo malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0