arghh!

Var sjuk hela jävla förra veckan! Kändes som om jag aldrig skulle bli frisk :( Tror det var nat influensaliknande, hade feber nästan hela tiden oxa, och orkade ingenting. Sa fort jag kände mig bättre, och pysslade lite/försökte jobba osv, sa gick febern upp i rasande fart, sa jag kunde i princip bara ligga i sängen och glo. USCH. Men idag är första dagen som jag faktiskt känner mig FRISK, äntligen!!! Sa nu blir det uppdateringar framöver igen :):) kommer bilder fran Mallorca osv och SAKLART bilder pa plagg! Stay tuuuuned!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Schysst med update, men krya på dig! Har saknat dina inlägg och dina updates på klädfronten! Rock on!

2011-01-18 @ 00:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0