Sweeeden.


I förra veckan var jag en snabb sväng i Sverige och hälsade på min familj och kompisar! Det var jättespännande eftersom jag inte varit i Sverige på sommaren sen 2008 :) Sen har jag inte varit i Sverige sen början av december 2010 heller.

Vi grillade en massor, drack öl, umgicks, jag träffade morsans nya pojkvän från Holland för första gången, var på invigningen/avtäckningen av pappas skulptur han gjort i Sätila osv, fikade med min faster, gick i skogen, åt smultron osv osv .. Det var några hektiska dagar för att hinna med att träffa alla och umgås så mkt som möjligt!

Här är lite bilder:


Syrran (Nina) och hennes dotter Bella, påväg till morsan för att grilla!


jaaaag.


min syster Lena med dottern Vivvi !


grillning in action! Nina och morsans pojkvän Alex


jag och morsan<3


träffade Kim och Rickard några timmar och drack öl, först på ett mysigt ställe i Linné och sen en sväng till Rockbaren.


Rockbaren! Inte varit där på flera år!


hälsade på hemma hos pappa!


gick i skogen...


och min katt förföljde mig vart jag än gick <3


hälsade på hönorna<3


pappa hade satt upp skylten jag hittade i Berlin och gav honom för ett tag sen, haha. (det står "Gå in på egen risk, HÄR VAKTAR JAG!")


såg pappas skulptur IRL för första gången där den stod i garaget, han har gjort allting i järn (spaden, löven, allting) - imponerande! Och så håller han på att bygga på ännu en bil som syns i bakgrunden (bara själva grunden än så länge).


mer grillning, hos syrran!


jag övervakar det hela! haha


mer öl och cider, och spelade kubb!


på avtäckelsen av pappas skulptur i Sätila :)


ta bort skynket :)


tataaaa. Det är ett minnesmärke över en Sätilabo som gick bort för två år sen.


pappa var med i Borås Tidning ..  jag var även med pa en liten bild dagen efter, från invigningen, haha. det prickade jag in bra.


fikade med Kim och hennes lilla bebis på centralen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0