pepp!


åh stressiga veckor, sa jag har inte hunnit uppdatera här så mkt som jag velat .
Men imoooooon kommer min syrra hit och stannar över helgen!!! yaaaaay, som jag ser fram emot det! Har inte träffat henne sen i december!!!!!!! <3
Och jag har varit nykter i 6 veckor, knappt ens varit ute, jobbat varje dag... så det ska bli gött att bara sitta i solen (för det ska bli superfint väder hela helgen!) och dricka öl, strosa runt pa stan och gå på spelningar!
Men innan dess ska jag göra klart beställningar, städa, tvätta, kanske färga håret om jag hinner, gå till posten och hämta ut paket osvosvosv.


snygg bild på när jag senast tog en öl på en uteservering i solen... var några veckor sen! Öl, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0